Кои са полезните и кои вредните мазнини!

8

Най-полезните мазнини: омега-3 мастните киселини:
Едни от най-добрите мазнини на Земята, омега-3 добавят години към живота ви, като силно намаляват риска от сърдечен удар и инсулт. Те също така предотвратяват артрита, депресията и някои видове рак и дори успокояват менструалните болки и мускулната треска. Искате да имате чиста, мека кожа и страхотна коса? Омега-3 мазнините ви осигуряват и това.
Яжте често:
- Тлъсти риби като сьомга, сардина, херинга и риба тон. (Ако не консумирате достатъчно от тези риби, може да си осигурите необходимото количество омега-3 от рибено масло от сьомга на GNC)
Ленено семе и ленено масло

Витамини и минерални вещества за нормална работа на сърцето

healthy-heart1

На сърцето са необходими калий, магнезий и калций.Дефицитът от калий може да предизвика аритмия, магнезият и калцият отпускат артериите, понижават кръвното налягане и регулират сърцебиенето. Недостигът от магнезий може да предизвика спазми в коронарните артерии. Всеки ден вземайте от 250-500 мг магнезий и калций. Тези, които страдат от бъбречни или сърдечни заболявания, трябва да се посъветват с лекар преди да започнат приемането на добавки.